نحوه جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین طی دو سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر یافته است.مردم به طور فزاینده ای از طریق رایانه لوحی ، تلفن های هوشمند یا دستیار صوتی (مانند Google Home یا Amazon Echo) از جستجوی صوتی استفاده می کنند تا آنچه را که به دنبال آن آنلاین هستند پیدا کنند.کاربران آیفون برای دستیابی به آنچه نیاز دارند به دستیار شخصی Siri متکی هستند ، جستجوی صوتی Google در دستگاه های Android محبوب است و Cortana دستیار مایکروسافت به کاربران کمک می کند تا در رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند ، Xbox ها و سایر دستگاه های خود حرکت کنند.

نحوه جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین طی دو سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر یافته است.مردم به طور فزاینده ای از طریق رایانه لوحی ، تلفن های هوشمند یا دستیار صوتی (مانند Google Home یا Amazon Echo) از جستجوی صوتی استفاده می کنند تا آنچه را که به دنبال آن آنلاین هستند پیدا کنند.کاربران آیفون برای دستیابی به آنچه نیاز دارند به دستیار شخصی Siri متکی هستند ، جستجوی صوتی Google در دستگاه های Android محبوب است و Cortana دستیار مایکروسافت به کاربران کمک می کند تا در رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند ، Xbox ها و سایر دستگاه های خود حرکت کنند.

جستجوگرها و جستجوی صوتی.

طبق گفته های Hitwise ، اکنون نزدیک به60 درصد از جستجوها بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می شودو بسیاری از این موارد از طریق ویژگی جستجوی صوتی انجام می شود - برای یافتن رستوران های محلی ، گرفتن مسیرها ، سفارش محصولات ، اطلاع از وضعیت آب و هوا و موارد دیگر.در واقع ، طبق گفتهComScore، 50٪ از کل جستجوها تا سال 2020 جستجوهای صوتی خواهند بود.به عنوان متخصصان بازاریابی ، باید تأثیرگذاری جستجوی صوتی بر سئو را در نظر بگیریم.در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید.

جستجوی صوتی.

درک جستجوی صوتی

قبل از اینکه به جستجوی چگونگی بهینه سازی جستجوی صوتی بپردازیم ، برخی از اصول اساسی برای پوشش دادن آنها وجود دارد.اول ، مهم است که درک کنیم که جستجوی صوتی طبیعی تر و مکالمه ای است - و اینکه اغلب در دستگاه های تلفن همراه برای اهداف محلی جستجو انجام می شود.از آنجا که طبیعی تر هستند ، جستجوی صوتی نیز طولانی تر از نمایش داده های مبتنی بر متن است.

کلمات کلیدی دم بلند.  منبع تصویر: ا ویرجی ، با استناد به داده های بینگ.

جستجوی صوتی ، به طور کلی ، همه چیز راجع به ارائه نتایج در محل در مکانی که کاربر در آن واقع شده است ، انجام می شود.حالا که درک کردید که چگونه جستجوی صوتی استفاده می شود ، بیایید با این نکات شروع کنیم.

1. محتوای خود را قابل اسکن کردن کنید

افرادی که در اینترنت دستگاه های تلفن همراه خود را جستجو می کنند ، به دنبال محتوایی هستند که برای این سیستم عامل بهینه شده اند.اطمینان حاصل کنید که مطالب شما به راحتی قابل خواندن ، اسکناس است و هیچگونه پاپ آپ یا آگهی آزار دهنده ای ندارد که بتواند مانع از دستیابی به اطلاعات موردنیاز آنها شود.از جملات ساده ، پاراگراف های کوتاه و سرصفحه های جسورانه استفاده کنید تا محتوای شما تا حد ممکن شکسته شود.

2. از لیست "شغل من" در Google خود ادعا کنید.

اگرهنوزلیست کسب و کار من در Googleرا درخواستنکرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است!ادعا و بهینه سازیلیستGoogle برای کسب و کار منیک روش عالی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد شغل شما از جمله صنعت ، شماره تلفن ، آدرس ، ساعات کار و موارد دیگر است.به روز بودن این خاصیت هنگام انجام جستجوی صوتی مرتبط ، شانس حضور در نتایج را افزایش می دهد.

3. راهنمای رسمی کاربر را بخوانید

حتی اگر شما جزء آن دسته از افرادی باشید که جهت انجام آنها را نمی دهد ، ارزش دارد که راهنمای رسمی را برای جستجوی صوتی برای هر سیستم عامل اصلی بخوانید.به آن نزدیک شوید که گویی شما اولین گوشی هوشمند Windows ، Android یا iPhone خود را خریداری کرده اید و راهنماها را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید به بهترین شکل تجربه خود را بهینه کنید.اگرچه ممکن است این اطلاعات اساسی به نظر برسد ، به یاد داشته باشید که بسیاری از کاربران هستند که برای اولین بار جستجوی صوتی را تجربه می کنند.

اپل یکراهنماییعالیدر مورد راه هایی که کاربران می توانند از Siri برای یافتن اطلاعات در تلفن یا اینترنت خود استفاده کنند ، دارد.GoogleوCortanaنیز راهنماهای مشابهی دارند.شما همچنین می توانید اطلاعات زیادی در راهنماهای شخص ثالث مانند لیست کامل CNET از پیدادستورات سیری،دستورات کورتانا، ودستورات خوب گوگل.این منابع را علامت گذاری کنید و وقتی لازم است عبارات و سؤالاتی را که افراد معمولاً برای جستجوی صوتی استفاده می کنند ، به آنها یادآوری کنید.منبع اصلی دیگر برای نشانه گذاری ،دستورالعمل های کیفیت جستجوی صوتی تازه منتشر شده Google است.

4. بر کلمات کلیدی بلند تمرکز کنید

ما قبلاً این واقعیت را تأکید کرده ایم که افراد هنگام استفاده از جستجوی صوتی از "طبیعی" بیشتری استفاده می کنند ، بنابراین هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند یک ضرورت است.برای انجام این کار ، شما باید "فکر کنید که مردم چگونه صحبت می کنند."چگونه می توانید سوالات خاصی بپرسید؟یا چه نوع سؤالات گفتاری ممکن است دیگران را به سایت شما سوق دهد؟این ممکن است نوع دیگری از دم بلند نسبت به گذشته عادت کند.این بیشتر در مورد گفتار واقعی و کمتر در مورد تغییرات کلمات کلیدی است.شما باید تا حد امکان تغییرات زیادی را بشناسید و هدف گذاری کنید.پاسخ دهید عمومیابزار بسیار خوبی برای این کار ارائه می دهد.این اصطلاحات جستجو را با کلماتی مانند "for" یا "with" همراه می کند تا عمیق تر به هدف جستجوگر برسد:

هتل جستجوی صوتی.

همچنین می توانید ازکنسول جستجوی Googleاستفاده کنیدتا نمایش داده شد واقعی که افراد را به سایتشما میآورندتعیین کنید.در حال حاضر ، هیچ راهی برای گفتن اینکه کدام سؤالات از جستجوی صوتی یا متنی حاصل شده است وجود ندارد ، اما Google اعلام کرده است کهممکن استدر آیندهتغییرکند.

تاکتیکی دیگر که می توانید استفاده کنید مستند سازی و ثبت انواع سؤالاتی است که مشتریان و آینده نگران از شما / نمایندگان خدمات مشتری خود می پرسند.پس از تهیه این لیست از سوالات ، شروع به ایجاد صفحات محتوا کنید که به آن اصطلاحات مکالمه طولانی تر و متمرکز تر توجه کنند

5- صفحات سؤال متداول (FAQ) ایجاد کنید

راه عالی دیگر که می توانید از داده های مشتری و SEO که جمع آوری کرده اید استفاده کنید ، ایجاد صفحات پرسش و پاسخ است که روی آن کلید واژه های دم بلند متمرکز است.سعی کنید سؤالات متداول را در همان صفحه قرار دهید و تا حد امکان به طور طبیعی بنویسید.اگر برای اینکه صدایی طبیعی تر به نظر برسید ، باید چندین صفحه ایجاد کنید ، با این روش همراه شوید.شما می خواهید موتورهای جستجو بهترین فرصت را برای جلب پاسخ / اطلاعات از سایت خود داشته باشند ، بنابراین سؤالات مستقیم و دم بلند را پیش بینی کنید.در ابتدای هر قطعه از مطالب ، شما همچنین باید پاسخهای سریع را اضافه کنید تا نیازهایقطعه غنی گوگل را برآورده کنید.به نظر می رسد مانند یک کار دلهره آور است ، اما ایجاد این صفحات مجزا و قطعه های محتوا درمورد سؤالات معنایی خاص می تواند به سایت شما کمک کند نه تنها در نتایج جستجوی صوتی بلکه در صدر هر جستجو مبتنی بر متن به عنوان قطعه های برجسته قرار بگیرد.

6. میکرودیتا را پمپ کنید

این امکان را برای Google فراهم کنید تا بتواند وب سایت شما را خزیده و فهم کند که در مورد چیست.با این کار شانس استفاده موتور جستجوگر از مطالب شما برای پاسخ به سؤالات جستجوی صوتی افزایش می یابد.برای این کار ، علاوه بر افزودن اطلاعات Google برای کسب و کار من ، باید نقشه سایت را به Google ارائه دهید که شامل اطلاعاتی از قبیل: قیمت ها ، دستورالعمل ها به محل فیزیکی شما ، ساعات فروشگاه و آدرس و شماره تلفن شما می شود.در مرحله بعد ، از میکروداده ها برای کمک به Google در درک این معنی که متن استفاده می شود استفاده کنید.برای موارد استفاده مختلف علائم ایجاد کنید.برای مثال ، یک قطعه ثروتمند گوگل برای "چند نفر در باهاما زندگی می کنند" بازگشت.

جستجوی صوتی باهاما.

گوگل می داند به دلیل مشخص شدن ریزگردها در سایت بانک جهانی چه پاسخی برای سؤالات من نشان خواهد داد.برای اطمینان از ساختار صحیح ریزگردها ، بهراهنمای کاربر نشانگر داده ساختار یافتهGoogle مراجعه کنیدو انواع مختلفی از محتوا را که می توانید از آنها علامت گذاری کنید یاد بگیرید.همچنین این روند شما را طی کرده و به شما در ایجاد HTML مناسب کمک می کند.

7. روشهای منحصر به فرد که مردم با جستجوی صوتی بازی می کنند را درک کنید

اگر تاکنون از Siri ، Cortana یا OK Google استفاده کرده اید ، احتمالاً مقصر هستید که با این دستیارهای شخصی شوخی می کنید.و اگر این کار را نکرده اید ، غذای زیادی برای جلسه بازی بعدی خود در مقاله هایی مانند:140 سوال سیری دارای خنده دار پاسخ ها،70+ دستورالعمل عالی Google Voice عالی، و131 سوال برای پرسیدن Cortana است.نکته این است که درک این مسئله که کاربران چگونه با جستجوی صوتی بازی می کنند مهم است زیرا به ما بینشی می دهد که چگونه کاربران با این فناوری ها در تعامل هستند.در حالی که اکثر پاسخ هایی که می خوانید احتمالاً برای تجارت شما بی ارتباط نیست ، ممکن است دیگران ایده هایی در مورد چگونگی بهینه سازی جستجوی صوتی در سایت خود به شما ارائه دهند.حتی ممکن است راهی برای تزریق برخی طنزها به نسخه خود پیدا کنید و با روشی کاملاً جدید با مشتریان درگیر شوید.

آینده صوتی Seach

از آنجا که دنیای جستجو همچنان در حال تحول است ، بازاریابان باید استراتژی های جدید را یاد بگیرند تا از این تغییرات همگام شوند.نکاتی را در این پست دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام جستجوی صوتی ، یک قدم جلوتر از رقبا هستید.

آیا می دانید 88 درصد فارغ التحصیلان ما در نقش های ارشد یا در سطح مدیریت مشغول به کار هستند؟دریابید که دیپلم دکترا در بازاریابی دیجیتال چیست.

SEO: چگونه می توان برای جستجوی صوتی بهینه سازی کرد

، ,صوتی ,جستجوی ,های ,استفاده ,google ,جستجوی صوتی ,می کنند ,می توانید ,استفاده می ,دستگاه های ,کنند کاربران آیفون ,cortana دستیار مایکروسافت ,صوتی مانند google ,توجهی تغییر یافته
مشخصات
آخرین جستجو ها